Cătălin Drulă, despre demisia directorului Tarom: Din informaţiile mele, este o demitere

Foto: gov.ro

Fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă (USR) a declarat miercuri seară, la emisiunea Talk News de la Profit TV, că din informaţiile pe care le are la Tarom a fost vorba despre o demitere a directorului, el acuzând că se doreşte „acapararea politică a acestor companii”, scrie News.ro.

Întrebat despre numirea lui Mihăiţă Ursu la şefia Tarom, după demisia directorului Cătălin Prunariu, Drulă a afirmat că Ursu este unul dintre managerii pe care i-a găsit în funcţie, când a preluat mandatul de ministru şi pe care l-a schimbat, pentru că nu a fost mulţumit de ce a găsit acolo.

”Tarom este într-o situaţie grea dinainte de pandemie”, a spus deputatul USR, precizând că ”a pierdut un miliard în zece ani şi este un tocător de bani”, iar planul de salvare prevedea măsuri agresive, reduceri de personal şi restructurarea flotei.

Despre demisia lui Prunariu, Drulă a spus: ”Din informaţiile mele, este o demitere. Există dorinţa politică de a acapara aceste companii”. Potrivit lui Cătălin Drulă, ”Tarom pierde pentru că ţine o mie de oameni în plus, clientelă”. 

”Dacă planul e aprobat, este şansa de salvare, altfel, nu vreau să cobesc, dar nu sunt şanse în momentul de faţă, fără o capitalizare a companiei. (..) Îmi doresc ca compania aceasta să supravieţuiască, dar este un domeniu extrem de competitiv”, a mai spus el. 

Drulă a menţionat că această numire a lui Mihăiţă Ursu l-a întristat.”Chiar dacă suntem în opoziţie, dorim să avem succes cu drumurile, cu căile ferate, şi ştiu că nu sunt premisele, văzând numirea făcută”, a afirmat el, precizând că trebuie să răspundă pentru această decizie ministrul Sorin Grindeanu.

Fostul ministru al Transporturilor a mai declarat, întrebat câţi kilometri de autostradă ar trebui daţi în folosinţă anul acesta,  că este vorba de ”110 km de autostradă şi drumuri expres şi 90 de km de centuri”.

”Niciunul din aceste proiecte nu merge dacă nu este urmărit şi dacă statul nu îşi face treaba”, a mai comentat Drulă. 

El a explicat că banii din PNRR vor merge spre proiectele A3, Cluj – Zalău, un proiect mare, care nu va fi gata anul acesta, termenul fiind în 2023, dar care merge foarte bine. Prin PNRR va fi subvenţionat şi A7, despre care fostul ministru a spus că este cel mai mare proiect din Europa finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *