Schimbări de circulație MAJORE pe cel mai circulat drum din Moldova. Un sector din DN2 va fi transformat în 2+1 alternativ

Conducerea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București derulează un proiect privind modernizarea drumului național DN2 care leagă Moldova de București.

Drumul european 85, DN2, considerat unul dintre cele mai periculoase din România, va fi reconfigurat. Începând de astăzi, DRDP București derulează un proiect pentru resistematizarea circulației pe DN 2 București –Urziceni, pe un tronson de 10 km.
Potrivit datelor furnizate de oficialii DRDP București, Pe DN 2, va începe reconfigurarea benzilor de circulație în soluție 2+1, pe un sector de drum de 10 km. Pe DN 2, km 30+220-km 40+200, Sinești-Movilița, Jud. Ialomița, au început astăzi, 08.05.2019 lucrările de frezare parte carosabilă, în vederea așternerii de covor asfaltic.
După finalizarea așternerii covorului asfaltic, circulația rutieră pe DN 2, pentru sectorul cuprins între km 30+605 (ieșire localitatea Sinești) până la 40+240 (intrare/ieșire) localitatea Movilița, se va reglementa în soluție 2+1 (benzi de circulație), astfel:

  • Km 30+903-km 33+158 – 2 benzi pe sens (București-Buzău)/ 1 bandă pe sens (Buzău-București)
  • Km 33+384-km 35+488 – 2 benzi pe sens (Buzău-București)/ 1 bandă pe sens (București-Buzău)
  • Km 35+720-km 37+810 – 2 benzi pe sens (București-Buzău)/ 1 bandă pe sens (Buzău-București)
  • Km 38+024-km 40+094 – 2 benzi pe sens (Buzău-București)/ 1 bandă pe sens (București-Buzău)
    Marcajele rutiere în strat gros se vor aplica după minim 14 zile de la finalizarea lucrării de așternere covor asfaltic, conform datelor Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *