Lui Retter încă nu i s-a rupt căruța-n drum. Autostrăzile din România sunt construite din căruță
Pe adresa Presshouse.ro am primit o fotografie relevantă despre cum se construiesc autostrăzile în România.
Retter-Pizzarotti sunt primii câștigători ai banilor din PNRR odată cu începerea construcției primului lot din A7 Autostrada Moldovei, Ploiești-Buzău, Lotul Dumbrava-Mizil. Odată cu depunerea documentației pentru construcția secțiunii Ploiești-Buzău, la oferta tehnică probabil a adăugat, printre altele, un cal și o căruță. Mai mult ca sigur, acesta a fost criteriul de departajare pentru a deveni câștigătorul licitației.
În data de 16 iunie 2022, CNAIR a semnat contractul pentru execuția lucrărilor autostrăzii Ploiești-Buzău, lot 1 Dumbrava-Mizil, km 0 – km 21, durata de execuție a contractului fiind de 20 de luni. Ultimul termen de finalizare a lucrărilor, anunțat de CNAIR, a fost de 3 octombrie 2024.
Fotografia a fost realizată ieri, 29 noiembrie 2024. Retter-Pizzarotti, în plină campanie, încearcă să simuleze o inaugurare a autostrăzii întârziate cu cel puțin șase luni. „Fotografia este realizată în apropiere de organizarea de șantier a celor de la Retter. Zilele trecute se dorea o deschidere parțială a autostrăzii, în prezent, ultimul termen anunțat este undeva între 15 și 20 decembrie. Luni, 2 decembrie începe pre-recepția autostrăzii, fapt care ar trebuui să semnaleze foarte multe probleme privind calitatea lucrărilor. Vom vedea dacă cei din comisia de pre-recepție vor închide ochii și vor da undă verde inaugurării”, ne-au declarat surse din cadrul proiectului.