Italienii de la WEBUILD explică de ce a crăpat atât de repede asfaltul Podului de la Brăila

Tirurile care transportă cantități peste masa maximă permisă pentru a traversa podul de la Brăila, stabilită la 40 de tone și nerespectarea deciziei de limitare la 7,5 tone au dus deteriorarea asfaltului turnat pe prima bandă, doar pe partea dinspre Tulcea spre Brăila.
Explicațiile au fost oferite, în premieră și în exclusivitate pentru Gândul, de Alan Scutti, tehnical manager Webuild. „Mulți oameni au observat acest lucru și întrebarea este și una de ce aceste făgașe sunt prezente doar pe calea 1, unde calea 1 este de la partea Jijilei spre Brăila și nu invers?
Vă zic imediat de ce: toate camioanele încărcate în mod excedent, pe care vi l-am menționat, vin din Ucraina sau vin și din alte părți, din Constanța, de la Marea Neagră, nu știu, și din păcate și drumul care leagă și se leagă de contractul nostru refăcut, dacă nu mă înșel sau dacă nu e refăcut, era într-o strare excepțională, are niște făgașe incredibile. Deci, oare de ce aceste făgașe?”, a declarat Alan Scutti.