Emisiunea Drumurile Noastre-B1 TV- CNAIR, în infrigiment din cauza unuia dintre cei mai mari constructori din România? Barbier-Șah la rege în CNAIR

Dorinel Umbrărescu, patronul UMB, a dat șah pe toată masa CNAIR. UMB a câștigat, în ultimii 2-3 ani, 10 contracte strategice pentru construcția a 5 proiecte de autostradă, 4 drumuri expres și o variantă ocolitoare.

Zilele trecute, UMB Spedition a anunțat că vrea să renunțe la contractele cu statul pe motiv că formula de ajustare a prețurilor nu acoperă creșterile reale de costuri.

Contracte UMB

DX Craiova – Pitești
Tronson 2, Lot 2 (Piatra Olt – Valea Mare) – termen finalizare august 2022
Tronson 3 (Valea Mare – Colonești) – termen finalizare ianuarie 2024
Tronson 4 (Colonești – Oarja – Pitești) – termen finalizare noiembrie 2024

DX Brăila – Galați – termen finalizare 2024

A0 – Nord
Lot 2 – termen finalizare trimestrul IV 2024
Lot 4 – termen finalizare trimestrul IV 2024

Autostrada Transilvania
Nădășelu – Mihăiești – termen finalizare 2024
Mihăiești – Zimbor – termen finalizare 2024
Zimbor – Poarta Sălajului – termen finalizare 2024

VO Galați – termen finalizare 2026

Pod Cosmești – termen finalizare 2024

În ultima emisiune Drumurile Noastre, alături de Ovidiu Barbier-fost director general adjunct al CNAIR, Alin Șerbănescu-consilier imagine CNAIR-Skype și Lucian Șova-fost ministru al Transporturilor- Skype, am pus pe tapet stadiul contractelor, de ce a ajuns CNAIR în acest impas și ce poate face Ministerului Transporturilor pentru continuarea lucrărilor de infrastructură.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *