Emisiunea Drumurile Noastre-B1 TV- CNAIR, în infrigiment din cauza unuia dintre cei mai mari constructori din România? Barbier-Șah la rege în CNAIR

Dorinel Umbrărescu, patronul UMB, a dat șah pe toată masa CNAIR. UMB a câștigat, în ultimii 2-3 ani, 10 contracte strategice pentru construcția a 5 proiecte de autostradă, 4 drumuri expres și o variantă ocolitoare.
Zilele trecute, UMB Spedition a anunțat că vrea să renunțe la contractele cu statul pe motiv că formula de ajustare a prețurilor nu acoperă creșterile reale de costuri.
Contracte UMB
DX Craiova – Pitești
Tronson 2, Lot 2 (Piatra Olt – Valea Mare) – termen finalizare august 2022
Tronson 3 (Valea Mare – Colonești) – termen finalizare ianuarie 2024
Tronson 4 (Colonești – Oarja – Pitești) – termen finalizare noiembrie 2024
DX Brăila – Galați – termen finalizare 2024
A0 – Nord
Lot 2 – termen finalizare trimestrul IV 2024
Lot 4 – termen finalizare trimestrul IV 2024
Autostrada Transilvania
Nădășelu – Mihăiești – termen finalizare 2024
Mihăiești – Zimbor – termen finalizare 2024
Zimbor – Poarta Sălajului – termen finalizare 2024
VO Galați – termen finalizare 2026
Pod Cosmești – termen finalizare 2024
În ultima emisiune Drumurile Noastre, alături de Ovidiu Barbier-fost director general adjunct al CNAIR, Alin Șerbănescu-consilier imagine CNAIR-Skype și Lucian Șova-fost ministru al Transporturilor- Skype, am pus pe tapet stadiul contractelor, de ce a ajuns CNAIR în acest impas și ce poate face Ministerului Transporturilor pentru continuarea lucrărilor de infrastructură.