Emisiunea Drumurile Noastre-B1 TV. Autostrăzile României nu văd Ungaria până în 2030

Stefan Etves

Suntem în 2020, oamenii zboară în spațiu, iar noi ne mândrim că în sfârșit am început lucrările la cea mai așteptată autostradă din România, proiect de infrastructură necesar pentru economie încă de cel puțin 15 ani.

2020, anul autostrăzii Sibiu-Pitești, anul autostrăzii Transilvania, încă puțin și îl numim anul autostrăzii blocate de urșii invizibili.

Din păcate, nimeni din Guvern nu pomenește nimic despre lipsa forței de muncă de pe piața românească a construcțiilor, nimeni nu spune că firmele de avocatură câștigă procesele privind licitațiile pentru autostrăzi, lucrări întârziate 4-5 ani. Nimenu nu urlă pentru că toate licitațiile privind construcția autostrăzilor sunt în defavoarea statului român.

Chiar dacă există firme românești cu forță de muncă, utilaje, muncitori, ingineri, pregătitți să intre pe șantier, statul român este învins de armata de avocați plătită regește de laptopiști, firmele străine care întotdeauna câștigă orice contract în România, încasează avansul pentru lucrare, după care începe războiul claimuri-lor.

Examenul Guvernului Orban pentru anul 2020 rămâne autostrada Sebeș-Turda, proiect început în urmă cu 6 ani și autostrada Sibiu-Pitești.

Vorbim și despre un raport al Curții de Conturi a Uniunii Europene despre proiectele de infrastructură strategice.

Vă prezetăm cel mai simplu caz de incomptență din CNAIR, se anunță concurs pentru 6 posturi de ingineri, se prezintă 5 candidați, la Agențiile de Contro și Incasare, unde este o leafă netă de 1.500 de lei, pentru 6 posturi se bat peste 30 de candidați

În platou:

Cristina Sbîrn, jurnalist G4Media

Via Skype:

Benedek Zacharie, deputat UDMR, membru în Comisia pentru Transporturi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *