Emisiunea Drumurile Noastre B1 TV – Cum se va înființa Carpatica Feroviar comparativ cu lichidarea CFR Marfă

Ordonanța „trenuleț” vine cu înghețări de angajări, cu tăieri de sporuri, cu comasări de instituții și cu alte „cadouri” de început de an pentru bugetari României.


În cazul Transporturilor însă, toate aceste măsuri sunt doar pentru unii, pentru plebe. Căci, la CFR S.A. de exemplu, anul nou a venit cu creșteri generoase la indemnizațiile membrilor C.A.

CFR S.A este pe bune compania paradoxurilor. Adică, acolo unde se crește TUI-ul când vitezele scad și unde cresc salariile șefilor când salariile plebei scad.

AFR continuă să rămână fără un nou președinte, după plecarea lui Ștefan Roșeanu din noiembrie anul trecut. Este interesant de aflat, cum mai merg lucrurile acum la ARF sub coordonarea „Tovarășului”, cel mai stabil om din AFER. Cine știe?

Poate că România s-a răzgândit și nu mai vrea deloc trenuri noi. Sacrificarea câtorva oameni care au început sa implementeze niște proiecte de miliarde de euro, nici nu mai contează. Nu?

Cum se va înființa Carpatica Feroviar versus lichidarea CFR Marfă

Invitat

Ionuț Săvoiu – secretar de stat Ministerul Transporturilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *