BAWI-Lucrările pentru redeschiderea circulației pe Podul Grădiștea se apropie de final

Calea ferată București-Giurgiu se redeschide după aproape 19 ani. Lucrările privind redeschiderea traficului feroviar pe podul peste râul Argeș se apropie de finalizare, anunță Bawi Construction, firma care execută lucrările de buraj și realizare a căii fără joante între stațiile Vidra și Comana ale liniei București – Giurgiu.

Bawi Construction a executat majoritatea lucrărilor de buraj si realizare a căii fără joante pe Coridoarele de Transport Feroviar din Romania cum ar fi București – Constanta, Câmpina – Predeal, Brașov – Sighișoara, Micăsasa – Coșlariu – Vințu de Jos, Simeria – Gurasada, Km 614 – Arad – Frontiera, se menționează în postarea companiei de pe pagina proprie de Facebook.

Noul termen pentru redeschiderea circulației pe linia de care ferată București – Giurgiu, pe podul Grădiștea, este luna mai. Estimările anterioare ale autorităților indicau luna martie pentru evenimentul așteptat de aproape 19 ani, de la prăbușirea vechiului pod.

În toamna anului trecut, CFR SA anunța că circulația pe noul pod de la Grădiștea urma să fie deschisă în primăvara acestui an, potrivit constructorului Porr, care ajunsese atunci la un stadiu fizic al lucrărilor de 80% între Vidra și Comana.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *