Club Feroviar – Grindeanu, cu elicopterul pe calea ferată la Brașov – Sighișoara

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, va efectua miercuri o vizită de lucru pe șantierul căii ferate Brașov -Sighișoara, potrivit clubferoviar.ro.

Pentru că timpul nu îi permite iar coloanele auto pe Valea Prahovei se întind pe zeci de kilometri, căci, asemenea predecesorilor săi, nici Sorin Grindeanu nu a făcut nimic măcar pentru construirea unor variante ocolitoare la stațiuni, ministrul va descinde din elicopter pe șantierul feroviar. Surse neoficiale care au anunțat vizita menționează că elicopterul folosit va fi cel al Administrației Prezidențiale, utilizat și de Klaus Iohannis.Vizita va avea loc undeva pe sectorul Apața – Cața după care va continua spre Simeria și Arad.
Deplasarea nu este anunțată oficial pe site-ul Ministerului Transporturilor, secțiunea Agenda Publică. Acest fapt nu e de mirare cum ultimul eveniment anunțat din agenda ministrului a fost în data de 4 mai 2023. De presupus că în cele trei luni scurse de atunci agenda ministrului Transporturilor a inclus și alte evenimente ce ar fi meritat anunțate public, căci nu s-a ocupat timp de trei luni doar de probleme personale.

La finele lunii trecute, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a postat pe canalul său de YouTube imagini filmate cu drona de pe șantierul pe linia ferată Brașov-Sighișoara.

”Lucrări în șantierul feroviar de reabilitare a liniei cf Braşov – Sighişoara, subsecţiunile:1. Braşov – Apaţa şi 3. Caţa – Sighişoara. T1 – 2023.Constructor: Asocierea RailWorks, lider Alstom Transport S.A.”, se arăta în postarea CFR SA pe pe YouTube.

CNCF CFR SA și asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor, Euroconstruct Trading 98) au semnat pe 5 martie 2020 contractul de execuție pentru lucrările de modernizare a loturilor 1 și 3 din tronsonul de cale ferată Brașov – Sighișoara, respectiv Brașov – Apața și Cața – Sighișoara, cu o lungime de 86 de kilometri. Semnarea contractului a avut loc după soluționarea în justiție a contestațiilor, care a durat aproape patru ani (timp în care lucrarea ar fi putut fi deja finalizată). Valoarea lucrărilor este de 2,9 miliarde de lei.

detalii pe clubferoviar.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *