Adresa de email unde poți reclama practicile bancare înșelătoare

Românii care au credite și se simt înșelați de către practicile bancare, pot face de acum reclamații pe noua adresă de email pusă la dispoziție de ANPC.

Măsura a fost introdusă după ce ANPC a sancţionat 19 bănci pentru practici comerciale înşelătoare în privinţa contractelor de creditare pe termen mediu şi lung.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor simplifică astfel procesul de reclamare a neregulilor, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat.

Unde poți reclama banca?
Adresa la care pot fi semnalate neregulile din sistemul bancar este [email protected].

Adresa de e-mail prin care consumatorii pot semnala probleme de tipul:

creșterea exagerată a ratelor și, ca atare, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului
creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *