Emisiunea Drumurile Noastre-B1 TV. Un pod de nici 20 m, de pe DN1, reparat în 8 luni. Aeroportul Henri Coandă-cartoful fierbinte din mâinile ministrului Drulă

Chiar dacă 2021 este anul european al căilor ferate, Ministerul Transporturilor are grijă să cheltuiască zeci de milioane de euro pentru diverse studii de fezabilitate, hârtii care zac în  sertarele birourilor din Transporturi. Mai mult, oficialii din Transporturi anunță că infrastructura critică națională CFR, Metrorex și Aeroport este colaps, șomaj și insolvență.

Teza insolvenței este scoasă în față de fiecare data pentru companiile din transporturi care înregistrează pierderi. Vorbim despre Aeroportul Henri Coandă, companie care a înregistrat profit de aproape 400 milioane de lei, în urmă cu 3 ani. Acum, directorul general Cosmin Peșteșan vrea să trimită 700 de oameni în șomaj și să taie 15% din salarii. În următorii trei-patru ani în aeroportul Henri Coandă sunt investiții de peste 1 miliard de euro. Fiecare ministrul care trece pe la Transporturi are grijă să modifice toate organigramele companiilor si societăților din subordine. ROMATSA, Compania Natională Aeroporturi București, CNAIR, sunt cîteva exemple.
Podul de la Brăila prinde contur, se montează primele cabluri, avem și drum expres Brăila Galați-deocamdată pe hârtie.
În plin sezon estival trebuie să blocăm autostrăzile și cele mai importante drumuri, avem restricții pe autostrada Soarelui, DN1-podul Azuga. Planul Național de Redresare și Reziliență-biblia guvernului Florin Cîțu.
Invitati
Marius Humelnicu- senator, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor
Doru Cireașă – journalist Club Feroviar

Alexandru Lancuzov-jurnalist Radio Romania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *