CNAIR repară Drumul Naţional 7 Bucureşti- Piteşti-Rm.Vâlcea- Sibiu-Deva-Arad

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, a demarat ample lucrări pentru înreținerea și modernizarea DN7, cel mai important drum național care leagă Capitala de granița cu Ungaria.

Primele lucrări de modernizare a Drumului Național 7 au început în județul Arad. Conform Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, Secția de Drumuri Naționale Arad a început așternerea covorului asfaltic, în lungime de 12 km, pe DN 7 între localitățile Odvoș și Păuliș. Mai exact, muncitorii firmei Porr Construct execută diverse lucrări de întreținere, modernizare și covoare asfaltice. Porr Construct se ocupă de modenizarea DN7 pe raza județelor Arad și Timiș.


Licitația acord-cadru lucrări de întreținere periodică -covoare asfaltice – pentru porțiunea din DN7 administrată de SDN Deva a fost câștigată de asocierea Homstrade S.R.L. & Ingstroyengineering EOOD/SRLU & Agroprod Maricom SRL & ING Viarom S.R.L, contractual având valoarea de 26,52 milioane de lei. Pe acest tronson circulă peste 25.000 de autoturisme și camioane pe zi. Contractele se desfășoară conform graficului iar DRDP Timișoara finanțează lucrările de întreținere periodică pentru DN7 în județele Timiș și Hunedoara
Homstrade SRL, administrată de Adrian Homan, este implicată și într-un proiect privind reabilitarea și modernizare a unui troson din DN 18, drumul național care leagă Maramureșul de Bucovina.
Tot în acest an, Homstrade începe lucrările la centura Bârlad și Vaslui, proiecte finanțate din fonduri europene și bani de Banca Mondială, ambele proiecte fiind în faza de proiectare.
Firmele administrate de Adrian Homan sunt implicate în diverse licitații pentru modernizarea drumurilor județene din Ilfov. Mai mult, firma Homstrade este subcontractor pentru centura Bacău, prima autostradă din Moldova.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *